התחברות
הרשמה
זה הגיוני שככל שאני מדברת עם פחות אנשים ככה אני נהיית פחות מעניינת?
אני אסביר: נגיד אם אני נמצאת בבית הרבה יחסית ולא מתקשרת עם אנשים אני שמה לב שאני נהיית פחות מעניינת והנושאי שיחה שלי הופכים לשטחיים יותר
13 באוגוסט 2020, 03:25
ביטחון עצמי
בטחון עצמי
תשובה אחת
אני דווקא מבינה למה את מתכוונת, וזה כן הגיוני, אבל זה באמת תלוי אווירה ומצב רוח. את יכולה לא לדבר עם אף אחד מלא זמן, ופתאום למצוא את עצמך בשיחה ממש עמוקה
T
Trigger babe
באותו הנושא:
זה הגיוני שאני מדברת עם מלא ידידים שלי ואני פשוט רוצה שלפחות אחד מהם יתאהב בי?
זה הגיוני שככל שאני קרובה יותר למישהו הרגשות שלי חזקים יותר ושאני מתרחקת קצת הם נחלשים?
זו רק אני או שככל שעוברות השנים הקיץ נהיה רותח יותר והחורף נהיה פחות קר?
הגיוני שככל שאני אוכלת אני נהיית רזה יותר?
זה הגיוני שאני פחות מתחברת למין ואוהבת יותר רגש וחיבוקים בזוגיות?
אני 1.60 והוא 1.82 הגיוני שאני מרגישה שאני מדברת לאלוהים?זה באמת הפרש די גדול?
אכלתי היום פחות מ400 קלוריות ויש לי סחרחורת כשאני קמה אבל הגיוני שאני לא רעבה?
איךךךךךךך זה הגיוני שככל פעם שאני לוקחת כדור נגד כאבים זה משפיע רק אחרי שעתיים???????????
הגיוני שאני פחות אוהבת להיות בקרבת בנות?
זה נראה לכם הגיוני שאני צריכה פחות מ20 נקודות בבגרות, בשביל לעבור אותה?
זה הגיוני שככל שאני יותר עייף אני נוהג יותר טוב?