תשובה אחת
אני דווקא מבינה למה את מתכוונת, וזה כן הגיוני, אבל זה באמת תלוי אווירה ומצב רוח. את יכולה לא לדבר עם אף אחד מלא זמן, ופתאום למצוא את עצמך בשיחה ממש עמוקה