23 תשובות
שואל השאלה:
בשניהם לא הייתי בצום וזה היה בשש בערב בערך
ברור שקופת חולים אמין יותר
שואל השאלה:
בשניהם עשיתי דקירה באצבע
שואל השאלה:
אותה סוג בדיקה
בדיקת סוכר במעבדה יותר אמינה. בבדיקת סוכר ביתית יש סטיות של 10% עד 20%
שואל השאלה:
רק בקופת חולים הכל היה מחוטה וחדש
שואל השאלה:
לא עשיתי בדיקת מעבדה
פעם שעברה אכלת גרעינים שעה לפני הבדיקה גם, הפעם לא. הבדיקה של ה90 יותר אמינה.
שואל השאלה:
חחח איך אתה זוכר
זוכר כי העלית את זה 402 פעם למרות שאמרתי לך שזה לא אמין.
שואל השאלה:
אכלתי ארבע שעות לפני הבדיקה פסטה רוזה אבל לא נראה לי משפיע
שואל השאלה:
היום כאילו
שואל השאלה:
אני בתסביכים
תקשיב אתה מחליף נתונים בשאלה ומוסיף נתונים חדשים כל פעם, זה לא רציני ככה ואני גם לא יכול לענות לך ברצינות.
תעשה בדיקה ששואבים ממך דם ובודקים במעבדה כשאתה צם לפני מספיק זמן
שואל השאלה:
אוקי השאלה שלי בקיצור שאם אכלתי 4/5 שעות פסטה לפני הבדיקה זה משפיע?
שואל השאלה:
אוקי ויצא 90 אז מה הבעיה
שואל השאלה:
למה צריך לעשות מעבדה?
שיגעת את השכל, אמרתי שאתה צריך לעשות מעבדה אם חשוב לך לקבל תוצאה מדויקת
היי, אצלי בבית בדיקות סוכר זה דבר שגרתי של היום יום אז אני אספר לך משהו, זה עולה ויורד. אחותי סוכרתית אז כמובן שאצלה זה קיצוני אבל גם אצלינו זה לא הדבר הכי יציב. זה כמו אדם שמודד את המשקל שלו כל יום וזה משתנה בכמה גרמים, זה בסדר. גם 90 וגם 99 וזה מצוין לא צריך להילחץ. פשוט להיזהר לא לעלות גבוה מידי או לרדת נמוך מידי להיפו
אנונימית
כל דבר משפיע על הסוכר, אם אומרים לך לשמור צום לפני בדיקה כזאת יש סיבה, חוץ מזה בדיקות מעבדה יותר אמינות מבדיקות ביתיות, אבל במקרה הזה אני ממליצה לעשות לך שוב בדיקה עם צום והכל במעבדה כמו שצריך אם אתה באמת רוצה לדעת, כי שני התוצאות לא מדויקות.
אנונימית
שואל השאלה:
לדעתי התוצאה של ה90 זה יותר אמין כי עשיתי את זה בקופת חולים והכל היה מחוטה וגם הייתי בצום של ארבע שעות שזה נראלי מספיק,שיצא 99 לעומת זאת זה היה בבית של סבתא שלי ולא היה מחוטה וזה היה משומש ושעה לפני אכלתי גרעינים שאני לא בטוח אם זה משפיע
שואל השאלה:
מה את אומרת