9 תשובות
כן(אחותי)
שואל השאלה:
איך כן??
בטח זה ממש נדיר והיא נראית כמו מלאך
אנונימי
כן לאחותי יש והיא באמת יפיופה רצח
שואל השאלה:
מדבר איתך שזה נראה טורקיז בהיר ירוק כזה כמו מישהי לא אנושית וואי
אנונימי
ואוו נכון היא בלונדינית +עיניים כחולות/אפורות כאלה וזה יפה רצח!!!