9 תשובות
כן
כן
כן(אחותי)
שואל השאלה:
איך כן??
בטח זה ממש נדיר והיא נראית כמו מלאך
איך כן??
בטח זה ממש נדיר והיא נראית כמו מלאך
אנונימי
כן לאחותי יש והיא באמת יפיופה רצח
שואל השאלה:
מדבר איתך שזה נראה טורקיז בהיר ירוק כזה כמו מישהי לא אנושית וואי
מדבר איתך שזה נראה טורקיז בהיר ירוק כזה כמו מישהי לא אנושית וואי
אנונימי
ואוו נכון היא בלונדינית +עיניים כחולות/אפורות כאלה וזה יפה רצח!!!
באותו הנושא: