6 תשובות
עדיף לא לקנות קנקן
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
אנונימית
כי לכל בת שניה שמנסה להיות טאמבלרית(או שעכשיו הקבילו את זה לvsco?) יש תיק כזה
מיותר רצח לקנות תיק בייסיק שיש לכולם באיזנ 400 שקל
מיותר רצח לקנות תיק בייסיק שיש לכולם באיזנ 400 שקל
אנונימית
אפור
אפור*
אופר בהיר
באותו הנושא: