6 תשובות
לא אבל פשוט ממשיכים וזה מישתפר
אחרי שנים של סבל כרוני התרגלתי לסבול. לא תמיד זה משתפר לכל מי שחושב
אנונימי
שואל השאלה:
זה מרגיש כאילו אף אחד כמעט לא שמח וגם מי שבמצב סבבה לא באמת שמח אלא "שורד"
אנונימית
כן
גם בתקופות הכי חשוכות שלי, והיו לי תקופות מאוד אפלות, אהבתי לקום בבוקר וללכת לבית ספר
אני אחת כזאת שנהנית מהדברים הקטנים
יש ימים ויש ימים אבל השאיפה היא תמיד להגיע לנקודת אושר
לא
אנונימית