14 תשובות
שישנתי 12 שעות/שהמצפון שלי נקי
אנונימית
אם אני יודעת שאין לימודים יוצר במשך חודשיים וחצי/יש טיול/יש משהו מרגש באותו יום
להיות בלחץ לרגע שיש לימודים אבל זה שישי
שיש חופש ולקום ב3
כרגע כלום שונא את החיים שלי מאז שאבא שלי מת
^^^וואי קורה לי מלא אני קמה בבהלה ואז אני קולטת שיום שישי אז אני חוזרת לישון עם חיוך
הוא ולהתפלל
וואלה שום דבר
לקום לא בבוקר
היא.
אממ....כלום, כי אנלא קמה שמחה
שישנתי טוב והתעוררתי בלי שעון ובלי קום שאין לי דברים להיות מודאגת לגביהם שאני יודעת שיש לנ היום דברים שאני מתרגשת בשבילם הודעה מאנשים שאני אוהבת
היר
הודעה יפה של בוקר טוב מההוא שאני רוצה
באותו הנושא: