16 תשובות
בחיים לא הבנתי מה זה גוף ראשון שני שלישי אז לא אכפת לי
לא תמיד
שואל השאלה:
למען הסר ספק אני לא מדבר על עצמי בגוף שלישי
אנונימי
זה מוזר ומצחיק בו זמנית
^^^^ גוף שלישי זה שאת מדברת על עצמך עם השם שלך נגיד קוראים לך יובל אז את אומרת כזה יובל כועסת עלייך במקום אני כועסת עלייך
זה מביך רצח
שונאת שמדברים ככה
אם זה בצחוק ציניות כזה אז אחלה די מצחיק אם לא אז זה באמת קצת מוזר
זה סבבה.
לא זה די נורמלי אני חושב
אנונימי
אם הוא עושה את זה כל הזמן
אז כן, יש איזו בעיה
לא יודע לשים אצבע עליה אבל יש בעיה.
יש על זה מחקר שאנשים כאלה הם לרוב יותר חכמים מהרגיל בגלל שהם למשל מסכמים את השיעור עם עצמם וזה שיטה לזיכרון ממש טובה
גוף שלישי זה ככה נכון?
"טוי רעב טוי רוצה לאכול טוי עכשיו יגנוב במבה! טוי רוצה לישון טוי נרדם לילה טוב"
חחח אם כן אני אוהבת את זה!! זה מצחיק וחמודד אם טוי באמת היה אומר את זה אני הייתי כל שניה מתחרפנת מחמידותת
וזה גם קצת כמו שהורים מדברים לילדים שלהם לפעמים "אמא עכשיו צריכה ללכת" חחח
זה קומי
כן זה מוזר אני לא מבינה בזה עם זה מעיד על משהו אבל זה פשוט מוזר