התחברות
הרשמה
למה טרי מברוקלין 99 מדבר על עצמו בגוף שלישי?
26 ביוני 2022, 03:59
3 תשובות
כי זה סדרה לול
פ
פוטטו מקצועית
זה הקטע שלו
=
=^.^=Tiffany
זה הקטע שלו, זה תמיד מצחיק אותי.
R
ROCK STAR