4 תשובות
כי העולם אכזר
גם אצלי זה ככה פשוט אולי מצלמה קדמית ומצלמה אחורית
זוויות
וגם אנשים הם צלמים כל כך גרועים חוץ ממי שנולד עם כישרון כמובן
וגם אנשים הם צלמים כל כך גרועים חוץ ממי שנולד עם כישרון כמובן
סיפור חיי זה הכל זוויות