5 תשובות
נשירה יכולה להיגרם אם את מותחת אותו הרבה.. זאת אומרת קוקו גבוה ובמיוחד אם את שמה הרבה גל.
לדעתי תנסי לסרק אותו כשהוא רטוב עם קרם, אז לייבש אותו בחום בינוני עד קר עם פן. ואז לשים עוד קרם ולעשות צמה. לישון ככה ובבוקר יהיו לך גלים כאלה ובלי קשרים.
ולתסרוקת את יכולה להרים קצת מהצדדים עם קליפס לתפוס מאחור. אני לא יודעת איך להסביר. כזה קצת כמו קוקו בלוף אבל לא מתוח וקצת מרושל. בלי גל.
לדעתי תנסי לסרק אותו כשהוא רטוב עם קרם, אז לייבש אותו בחום בינוני עד קר עם פן. ואז לשים עוד קרם ולעשות צמה. לישון ככה ובבוקר יהיו לך גלים כאלה ובלי קשרים.
ולתסרוקת את יכולה להרים קצת מהצדדים עם קליפס לתפוס מאחור. אני לא יודעת איך להסביר. כזה קצת כמו קוקו בלוף אבל לא מתוח וקצת מרושל. בלי גל.
שואל השאלה:
אני יודעת למה את מתכוונת, ניסיתי הכל וזה נראה כמו פודל
תדמייני שחצי מתולתל והחצי השני חלק לגמרי שום דבר לא גורם לזה להראות טוב
אבל תודה בכל זאת!
אני יודעת למה את מתכוונת, ניסיתי הכל וזה נראה כמו פודל
תדמייני שחצי מתולתל והחצי השני חלק לגמרי שום דבר לא גורם לזה להראות טוב
אבל תודה בכל זאת!
אז אולי גולגול מבולגן עם קליפס? שלא רואים בו את השיער.
שואל השאלה:
כן אני תמיד מנסה אבל הבעיה שבגלל שהשיער דליל זה נראה עליי זוועה ואני לא יודעת כלכך איך לעשות :/
כן אני תמיד מנסה אבל הבעיה שבגלל שהשיער דליל זה נראה עליי זוועה ואני לא יודעת כלכך איך לעשות :/
אם השיער קצת דליל את יכולה לנסות ללכת לרופאת עור ותוכלי לעשות בדיקת דם לראות אם אולי חסרים לך ויטמינים שגורמים לזה.
אפשר גם לשים שמנים על הקרקפת. כדאי שתחקרי על זה יותר באינטרנט אבל אני יודעת שזה משהו שעזר להרבה להבריא את השיער.
אפשר גם לשים שמנים על הקרקפת. כדאי שתחקרי על זה יותר באינטרנט אבל אני יודעת שזה משהו שעזר להרבה להבריא את השיער.
באותו הנושא: