4 תשובות
אני הייתי כבר עושה החלקה אורגנית כי החלקת קרטין לא בהרבה זולה ותופסת רק לכמה חודשים
שואל השאלה:
מה ההבדל ?
אנונימית
שואל השאלה:
הנקודה שלי היא שלא בא לי שיהיה יותר נזק לשיער כי הוא גם ככה שבור
אנונימית
לא חושבת שקראטין ממש משקמת אבל גם אני די בטוחה שאורגנית משקמת וההבדל הוא שהחלקת קרטין זה לא עמיד לעומת החלקה אורגנית שנשארת על השיער עד שהוא יצמיח כבר שורשים וזה