התחברות
הרשמה
אם אני שואלת חברה איך היא והיא אומרת לי "חיה" היא בסדר?
30 בינואר 2024, 13:43
הודעות
2 תשובות
וואלה לא
ג
ג'ינג'ים הם לא בני אדם
אולי אין לה חשק או במצב רוח ירוד כזה בבאסה
Ben
באותו הנושא:
אם הייתם הולכים למורה פרטית והיא הייתה שואלת אותכם כמה חברים יש לכם, והייתם אומרים 5 והיא הייתה אומרת לכם...
יש כאן איתיופים, (חברה שלי איתיופית והיא רוצה להצטרף והיא שואלת אם יש כאן איתיופים)
חברה שלי שואלת עם מישהו בן 15 יוצא עם מישהי בת 13 זה בסדר?
אם הייתה לכם חברה שמנה , והיא הייתה שואלת אותכם אם שמנה הייתפ אומרים לה את האמת?
15 והוא 17 זה בסדר? שואלת בשביל חברה
אם שואלים בחור לגבי ידידה אם הוא והיא חברים והוא אומר שלא ואז אומר 'אתם מכירים
יש לי חברה שמקלחת יום כן יום לא בחורף, היא שואלת האם זה בסדר ובריא?
יש לי חברה שאני מפליץ ליידה והיא אומרת לי איכס ימגעיל ואני ממשיך זה בסדר מבחינתכם?
אם אני שואלת חברה מה קורה(לא באופן סתמי) והיא אומרת לי שהיא בסדר אבל היא לא בסדר , זה שקר?
למה שבת שואלת אם היא יכולה להיות עם מישהו בן 16 והיא 18 זה בסדר ושבן שואל את זה זה לא בסדר? באמת איכס
איך לעזור לחברה עם דיכאון..? שאני שואלת איך היא היא אומרת שבסדר והיא חשובה לי ברמות ואני מפחדת שהיא פוגעת בעצמה