8 תשובות
לדעתי שניהם לא בסדר
מוזר בשבילי פשוט שמישהו שנחשב כבר מבוגר/לא קטין יהיה עם קטינה, אוצו דבר גם ההפך, מישהי שנחשבת למבוגרת עם קטין זה מוזר לדעתי
מוזר בשבילי פשוט שמישהו שנחשב כבר מבוגר/לא קטין יהיה עם קטינה, אוצו דבר גם ההפך, מישהי שנחשבת למבוגרת עם קטין זה מוזר לדעתי
זה בסדר בשני הכיוונים
בשני המקרים זה בסדר לדעתי
שואל השאלה:
אז למה ששאלתיי את זה ככה אמרו לי אהה??
אז למה ששאלתיי את זה ככה אמרו לי אהה??
קישורים מצורפים:
אנונימי
שואל השאלה:
איזהה הזויי דיי
איזהה הזויי דיי
אנונימי
כולם רשמו לך שזה בסדר או גבולי, רק אחת רשמה לא.
שואל השאלה:
שלוש רשמו שזה גבולי ואחת לא זאת אומרת ארבע.
שלוש רשמו שזה גבולי ואחת לא זאת אומרת ארבע.
אנונימי
4 רשמו כן, 3 רשמו שזה גבולי. גבולי זה לא בהרכח לא.
ואחת רשמה לא
הנה לך התשובה:)
ואחת רשמה לא
הנה לך התשובה:)
באותו הנושא: