7 תשובות
מיקרו ל2 3 דקות בערך
שואל השאלה:
לא צריך להקפיץ את זה איך שהוא במחבת?
לא צריך להקפיץ את זה איך שהוא במחבת?
לא זה כבר מבושל בעקרון זה רק צריך חימום
לשים במיקרוגל לאיזה 2 דקות וזהו
שואל השאלה:
ואם נשאר לי גם סושי מאתמול והוא במקרר יש דרך לאכול את זה ? זה אפשרי? צריך לחמם? מה לעשות ???
ואם נשאר לי גם סושי מאתמול והוא במקרר יש דרך לאכול את זה ? זה אפשרי? צריך לחמם? מה לעשות ???
שואל השאלה:
??
??
סושי אוכלים ככה. לא צריך לחמם.
באותו הנושא: