8 תשובות
תוציאי מהמים אין צורך
במקרר אבל
שואל השאלה:
זה חם עדיין
אנונימית
פשוט תשפכי את המים תשימי בקוםאז או צלחת וזהו
עדיף שלא.
תוציאי את הביצה, חכי שתתקרר ואז שימי במקרר.
לא זה צריך להיות במקרר