8 תשובות
כן
לא
תוציאי מהמים אין צורך
במקרר אבל
שואל השאלה:
זה חם עדיין
זה חם עדיין
אנונימית
פשוט תשפכי את המים תשימי בקוםאז או צלחת וזהו
עדיף שלא.
תוציאי את הביצה, חכי שתתקרר ואז שימי במקרר.
תוציאי את הביצה, חכי שתתקרר ואז שימי במקרר.
לא זה צריך להיות במקרר
באותו הנושא: