6 תשובות
אפשרי לשרוד אבל קשה
תישני טוב בלילה
תישני טוב בלילה
אחלה דווקא
הייתי הולכת על זה
רק בבוקר תקומי מוקדם ותתקלחי זה יעזור לך להתעורר
הייתי הולכת על זה
רק בבוקר תקומי מוקדם ותתקלחי זה יעזור לך להתעורר
לכי על זה
כן
בהצלחה
בהצלחה
זה נשמע סבבה דווקמ
יואוו, איזה קשה זה! בהצלחה !!
בחיים לא הייתי מחזיקה מעמד...
בחיים לא הייתי מחזיקה מעמד...
באותו הנושא: