6 תשובות
אפשרי לשרוד אבל קשה
תישני טוב בלילה
אחלה דווקא
הייתי הולכת על זה
רק בבוקר תקומי מוקדם ותתקלחי זה יעזור לך להתעורר
כן
בהצלחה
זה נשמע סבבה דווקמ
יואוו, איזה קשה זה! בהצלחה !!
בחיים לא הייתי מחזיקה מעמד...