תשובה אחת
אמ חח הייתי שם שבוע בגדנא אז לא מסתמך האוכל שם דיי טוב אבל עשיתי תורנות מטבח ובאו נגיד הכלים הם הדבר המאוד רחוק מלהיקרא נקיים .. האוכל בסדר אבל רוב המזון ששרדתי עליו היה משקיות שוקו
באותו הנושא: