התחברות הרשמה

זה הגיוני לשרוד 3 וחצי שנים עם גליומה ללא טיפול עם תסמינים?

15 במאי 2023, 19:53
תסמינים    
תשובה אחת
מה זה גליומה
פ
פנומנלית1
באותו הנושא:
איך לשרוד בלי אינסטגרם חצי שנה?
ישנתי הלילה שלוש וחצי שעות ואני לומדת היום עד 16:30 איך לשרוד?
נראה לכם ממשלת בנט תצליח לשרוד את השלוש וחצי שנים האלה שנותרו?
איך לשרוד את היום עם 6 וחצי שעות שינה?
איך לשרוד שבוע וחצי בלי טלפון?
זה הגיוני שאחותי שקטנה ממני בשש וחצי שנים והיא בכיתה ח' חכמה ממני?
מישהו מוכן להסביר לי איך זה הגיוני שאנשים מצליחים לשרוד עד ליל הכלולות?
איך זה הגיוני שאומרים שג'וקים יכולים לשרוד פצצת אטום, אבל מכה מכפכף לא??
יש לי שיעור בשש וחצי בבוקר ואני לא נרדמת תנו עצות איך לשרוד
איך זה הגיוני שחצי שנה נמשכים בטירוף למישהו ואחרי חצי שנה כבר לא ואפילו נגעלים?
הגיוני לשרוד בעבודה בלי שעות שינה?