4 תשובות
לאכול משהו קטן לאנרגיה ואחרכ ארוחה גדולה
את לא רוצה להגיע רעבה לאימון, עדיף לאכול ארוחה גדולה שעתיים-שלוש לפני ואחרי האימון מן הסתם תאכלי משהו
קודם לאכול ואז להתאמן אם לא אכלת כל היום
אבל אם לא אז קודם להתאמן
אבל אם לא אז קודם להתאמן
קודם להתאמן ואז לאכול
לרוב אחרי ארוחה מרגישים כבדים ועייפים זה לדעתי יקשה על האימון
לרוב אחרי ארוחה מרגישים כבדים ועייפים זה לדעתי יקשה על האימון
באותו הנושא: