4 תשובות
אם את רעבה אז תאכלי משהו קטן שלא יכביד עלייך יותר מדי ואז תתאמני
אם את לא רעבה אז תאכלי כבר אחרי האימון
אם את לא רעבה אז תאכלי כבר אחרי האימון
להתאמן ואז לאכול , לפני אימון את יכולה משהו שיתן לך אנרגיות כמו חצי בננה או תמר
להתאמן קודם
להתאמן
באותו הנושא: