4 תשובות
אם את רעבה אז תאכלי משהו קטן שלא יכביד עלייך יותר מדי ואז תתאמני
אם את לא רעבה אז תאכלי כבר אחרי האימון
להתאמן ואז לאכול , לפני אימון את יכולה משהו שיתן לך אנרגיות כמו חצי בננה או תמר
להתאמן קודם