14 תשובות
צריך לחסל את החמאס וזהו אי אפשר למחוק את עזה עכשיו
^ כן רק שאם נעשה את זה שום דבר לא ייפתר
האום יהיה עלינו וכל העולם גם
אי אפשר פשוט להעיף תחשבו קצת מעבר לזה
רובם לא מכירים כמדינת ישראל כמדינה לכן בחיים לא יהיה פתרון לסכסוך ולא באמת יהיה אפשר לחיות איתם בשלום שרובם רוצים שאנחנו נמות.
מצמיד כדי שכמה שיותר יענו :)
אני לא רואה פתרון כל עוד יש עדיין ערבים ביהודה ושומרון
אבל אם מדברים ספציפית על עזה : נוריד את הראשות הפלסטינית מהשלטון שם ונשלוט שם/נשלח את העזתים האלה לאלף עזאזל רק שמישהו ייקח אןתם
בנוסף אני אישית חושב שעד שזה ייקרה אנחנו כנראה לא נחיה
יש 2 פתרונות:
הראשון הוא להרוג אותם
השני הוא לעשות כל מה שאנחנו יכולים בשביל למנוע את הכוח שיש לארגוני הטרור על פלסטין ולחסל את ארגוני הטרור ולהעניק לפלסטינים השכלה וכסף ולהוציא אותם מהעוני הזה

כנראה הפתרון השני לא באמת יעזור
חינוך חינוך וחינוך
ואוטונומיה עצמאית ברשות של אחת ממדינות ערב (חלוקת שטח, בתור התחלה אפשר להתחיל מהמצב והחלוקה כיום)
כוחות בינלאומים+צהל לפיקוח על טרור, ומשטרה פלסטינית לעניני פנים שלהם(גם היא תעזור עם טרור)
וכמובן שבשביל זה צריך לחסל תחמאס קודם או למנוע ממנו את השליטה המדינית
שואל השאלה:
מי שכתב לגרש את כולם.
אף מדינה לא מסכימה
ואם נעשה את זה יטילו עלינו סנקציות
(חוץ מזה שזה לא מוסרי לגרש 2 מליון אנשים מהבתים שלהם)
אנונימי
שכל עוד יש צד אחד שרוצה לריב(הם), אז אין פתרון.
אין באמת פתרון כאילו זה סכסוך מעל 2000 שנה
אני בעד להשמיד את שני העמים
לא חושבת שבאמת יש פיתרון
זה סכסוך ארוך מידי שסיבכו גם יותר מידי.
הוא אולי ייפסק מתישהו פחות או יותר אבל לא בגלל פיתרון ספציפי מידי לדעתי
גירוש,כיבוש,סיפוח
להעיף אותם מהמדינה שלנו ושילכו למדינות ערביות
האפשרות היחידה היא: למחוק את עזה כולל ה"תושבים" ששם, ולהביא התיישבות יהודית ישראלית ולספח את החלק הזה לישראל ולבנות שם ישובים... לא לשכוח שהחוף "עזה יקרא חוף נובה!

זה האפשרות היחידה.
שואל השאלה:
מה תעשה כשהכלכלה שלנו תקרוס מרוב סנקציות, ארצות הברית תפסיק לתמוך בנו
ולחותים, חיזזבלה איראן ועוד יקבלו לגיטימציה מלאה לתקוף אותנו
(ורק מציין הם בני אדם כמונו כמסתבר יותר ממך מוסר בסיסי)
אנונימי