5 תשובות
לשטח את עזה!
אנונימית
הפתרון הוא שנהיה בטוחים בעצמנו, כלומר בצדקת דרכנו ובסיבת קיומנו כאן במולדת העם היהודי, ארץ ישראל
לקחת ילדים מתחת לגיל 18 למדינות ערביות, את השאר לכלוא לפי תמיכתם החמאס או לא
אתם מוצאים פתרונות נטו לצד הישראלי
בסופו של דבר שתי הצדדים צריכים להיות מרוצים כי אם לא אז זה לא פתרון
לדעתי אם לא הבאת שטחים מינימלים אז העלאת הזכויות
עכשיו אין שום פתרון טוב
להכניס עוד עזתים יעשה עוד צרות אבל גם להפציץ אותם לא כזה עוזר
לחסל את חמאס ואת כל המכוערים העזתיים להעיף למדינות ערב או משהו
אנונימית