17 תשובות
לא.
איך זה פותר את הבעיה מהצד שלהם? הם רוצים את המדינה לעצמם, ובראשותם. לא הבנתי את זה
איך זה פותר את הבעיה מהצד שלהם? הם רוצים את המדינה לעצמם, ובראשותם. לא הבנתי את זה
לא יפתור.
לא יפתור, לא אהבתי
שואל השאלה:
60% מהערבים בכלל לא רוצים לחיות כאן, הם רוצים לחיות בסוריה או סעודיה, אז שיעברו לגור שם
ומי שרוצה להישאר כאן שיקבל תושבות קבע
ומי שמוכן לקבל את כללי המשחק היהודים של המדינה יקבל אזרחות לאחר מעבר הצהרת נאמנות
תקף גם לגבי יהודים וגם לגבי ערבים
60% מהערבים בכלל לא רוצים לחיות כאן, הם רוצים לחיות בסוריה או סעודיה, אז שיעברו לגור שם
ומי שרוצה להישאר כאן שיקבל תושבות קבע
ומי שמוכן לקבל את כללי המשחק היהודים של המדינה יקבל אזרחות לאחר מעבר הצהרת נאמנות
תקף גם לגבי יהודים וגם לגבי ערבים
אנונימי
שואל השאלה:
זה ממש פותר את הסכסוך
מי שלא רוצה להיות כאן - לא יהיה כאן
מי שרוצה להיות כאן בלי לאהוב את המדינה - לא יקבל זכויות
מי שרוצה להיות כאן ואוהב את המדינה - יקבל זכויות
זה ממש פותר את הסכסוך
מי שלא רוצה להיות כאן - לא יהיה כאן
מי שרוצה להיות כאן בלי לאהוב את המדינה - לא יקבל זכויות
מי שרוצה להיות כאן ואוהב את המדינה - יקבל זכויות
אנונימי
שואל השאלה:
ואחרי שנשארו כאן מי שרוצים להיות כאן ואוהבים את המדינה, יהיה אפשר להפוך את זה למדינה אחת מאוחדת, בלי גדרות, בלי שדות מוקשים
יהודים וערבים בדו קיום אמיתי, כי מי שיהיה כאן זה מי שרוצה לחיות כאן לצד יהודים ולצד ערבים
מי שלא רוצה לחיות לצד יהודים/ערבים - שיעבור לגור בסוריה
ואחרי שנשארו כאן מי שרוצים להיות כאן ואוהבים את המדינה, יהיה אפשר להפוך את זה למדינה אחת מאוחדת, בלי גדרות, בלי שדות מוקשים
יהודים וערבים בדו קיום אמיתי, כי מי שיהיה כאן זה מי שרוצה לחיות כאן לצד יהודים ולצד ערבים
מי שלא רוצה לחיות לצד יהודים/ערבים - שיעבור לגור בסוריה
אנונימי
1. פתרון חלקי מאד. רוב הפלסתינאים לא רוצים לעבור למדינות האלה ובכלל לא בטוח שהן יסכימו לקלוט אותם. יהודים בטח לא.
2. תושבות קבע לפלשתינאים? זה מה שחסר לנו.
3. אין שום רע בהצהרת אמונים למרות שהרבה קוראים לזה פאשיזם (מה שמוזר בהתחשב שבארצות הברית זה מקובל כדי להתאזרח ואף אחד לא עושה מזה עניין). אבל אני לא רואה סיכוי שפלשתינאי שגדל על שנאת ישראל יסכים.
אין לסכסוך הזה פתרון.
מדינה דו לאומית-כל אזרחיה מה שנקרא-זה התחלת הסוף של ישראל.
נראה לך שכל כך קל לגרום למליוני פלשתינאים לקום ולעזוב או שיישבעו אמונים למדינה? אין סיכוי.
2. תושבות קבע לפלשתינאים? זה מה שחסר לנו.
3. אין שום רע בהצהרת אמונים למרות שהרבה קוראים לזה פאשיזם (מה שמוזר בהתחשב שבארצות הברית זה מקובל כדי להתאזרח ואף אחד לא עושה מזה עניין). אבל אני לא רואה סיכוי שפלשתינאי שגדל על שנאת ישראל יסכים.
אין לסכסוך הזה פתרון.
מדינה דו לאומית-כל אזרחיה מה שנקרא-זה התחלת הסוף של ישראל.
נראה לך שכל כך קל לגרום למליוני פלשתינאים לקום ולעזוב או שיישבעו אמונים למדינה? אין סיכוי.
שואל השאלה:
^ 1. 60% מהם רוצים לעזוב אבל החמאס מחזיק אותם בכוח
2. כבר היום יש ל2 מיליון ערבים אזרחות מלאה ויש עוד 2 מיליון ערבים ביהודה ושומרון (נשים את עזה בצד, שם אפשר לטפל רק בלוחמה בטרור וחיסול ממשל חמאס), אז לתת תושבות קבע ל4 מיליון ערבים במקום אזרחות מלאה ל2 מיליון ערבים
3. הצהרת אמונים זה רק השלב הראשון, צריך להצהיר אמונים, לעבור חקירה שבודקת שאין עבר פלילי או סיוע לארגון טרור, תקופת מבחן ועוד
^ 1. 60% מהם רוצים לעזוב אבל החמאס מחזיק אותם בכוח
2. כבר היום יש ל2 מיליון ערבים אזרחות מלאה ויש עוד 2 מיליון ערבים ביהודה ושומרון (נשים את עזה בצד, שם אפשר לטפל רק בלוחמה בטרור וחיסול ממשל חמאס), אז לתת תושבות קבע ל4 מיליון ערבים במקום אזרחות מלאה ל2 מיליון ערבים
3. הצהרת אמונים זה רק השלב הראשון, צריך להצהיר אמונים, לעבור חקירה שבודקת שאין עבר פלילי או סיוע לארגון טרור, תקופת מבחן ועוד
אנונימי
1. 60% מהם רוצים לעזוב אבל החמאס מחזיק אותם בכוח-
חמאס לא מחזיק בכוח 60% מתושבי רצועת עזה והפתעה- אלפים עוזבים כל שנה למקומות אחרים בעולם.
2. כבר היום יש ל2 מיליון ערבים אזרחות מלאה-
לא 2 מיליון, הרבה פחות-ערבים ישראלים שנולדו בארץ ולא מעבר לקו הירוק.
לתת תושבות קבע ל4 מיליון ערבים-
זו התחלת הסוף שלנו כמדינה יהודית. אנחנו ניצור גיס חמישי, תושבות קבע לשונאים שלנו.
3. הצהרת אמונים זה רק השלב הראשון לעבור חקירה שבודקת שאין עבר פלילי או סיוע לארגון טרור, תקופת מבחן ועוד-
נניח שיצהירו אמונים, אתה רוצה לראות כאן מאות אלפים שחתמו על נייר כדי לקבל את מה שמציעה ישראל-בריאות,ביטוח לאומי וכל מה שאין להם-וימשיכו לשנוא אותנו? משוחררי עיסקת שליט חתמו על הסכמה לא לחזור לטרור,חתימות שלא שוות את הנייר שעליו כתובות. זו תהיה הצהרה ריקה מתוכן שתיצור גיס חמישי.
הם שונאים אותנו.תבינו.
חמאס לא מחזיק בכוח 60% מתושבי רצועת עזה והפתעה- אלפים עוזבים כל שנה למקומות אחרים בעולם.
2. כבר היום יש ל2 מיליון ערבים אזרחות מלאה-
לא 2 מיליון, הרבה פחות-ערבים ישראלים שנולדו בארץ ולא מעבר לקו הירוק.
לתת תושבות קבע ל4 מיליון ערבים-
זו התחלת הסוף שלנו כמדינה יהודית. אנחנו ניצור גיס חמישי, תושבות קבע לשונאים שלנו.
3. הצהרת אמונים זה רק השלב הראשון לעבור חקירה שבודקת שאין עבר פלילי או סיוע לארגון טרור, תקופת מבחן ועוד-
נניח שיצהירו אמונים, אתה רוצה לראות כאן מאות אלפים שחתמו על נייר כדי לקבל את מה שמציעה ישראל-בריאות,ביטוח לאומי וכל מה שאין להם-וימשיכו לשנוא אותנו? משוחררי עיסקת שליט חתמו על הסכמה לא לחזור לטרור,חתימות שלא שוות את הנייר שעליו כתובות. זו תהיה הצהרה ריקה מתוכן שתיצור גיס חמישי.
הם שונאים אותנו.תבינו.
שואל השאלה:
1. אם מישהו רוצה לעזוב, איך הוא יעשה את זה? רק בצורה לא חוקית, הם עוזבים למצרים דרך מעבר גבול לא חוקי. אז נעשה שהמעבר גבול יהיה חוקי וכל מי שירצה לעזוב יעזוב - 60% יעזבו
2. יש 2 מיליון ערבים ישראלים עם אזרחות, שאר 2 המיליון שנמצאים ביהודה ושומרון יקבלו כאן תושבות קבע, שזה בגדול אומר שהם יכולים להצביע בבחירות לרשות המקומית וזהו, לא אזרחות ולא כלום.
3. מי שמכבד את המדינה, מי שאוהב את המדינה, אנשים כמו יוסף חדאד ועוד הרבה, יעברו תהליך שהוא לא יהיה סתם תהליך, אלא אחד מאוד ארוך וקפדני כדי לוודא שאכן מדובר באנשים טהורים שמעוניינים בשלום המדינה ומכירים במדינה כמדינה יהודית ודמוקרטית
בקיצור, מי ששונא אותנו יעזוב, מי שלא אכפת לו מאיתנו יקבל תושבות קבע ומי שאוהב אותנו יקבל אזרחות
1. אם מישהו רוצה לעזוב, איך הוא יעשה את זה? רק בצורה לא חוקית, הם עוזבים למצרים דרך מעבר גבול לא חוקי. אז נעשה שהמעבר גבול יהיה חוקי וכל מי שירצה לעזוב יעזוב - 60% יעזבו
2. יש 2 מיליון ערבים ישראלים עם אזרחות, שאר 2 המיליון שנמצאים ביהודה ושומרון יקבלו כאן תושבות קבע, שזה בגדול אומר שהם יכולים להצביע בבחירות לרשות המקומית וזהו, לא אזרחות ולא כלום.
3. מי שמכבד את המדינה, מי שאוהב את המדינה, אנשים כמו יוסף חדאד ועוד הרבה, יעברו תהליך שהוא לא יהיה סתם תהליך, אלא אחד מאוד ארוך וקפדני כדי לוודא שאכן מדובר באנשים טהורים שמעוניינים בשלום המדינה ומכירים במדינה כמדינה יהודית ודמוקרטית
בקיצור, מי ששונא אותנו יעזוב, מי שלא אכפת לו מאיתנו יקבל תושבות קבע ומי שאוהב אותנו יקבל אזרחות
אנונימי
עובדה שעוזבים. אולי לא קל אבל אפשרי.עשרות אלפים בעשור האחרון.
חלק מאותם 2 מליון הם תושבי מזרח ירושלים.
ונניח שיהיו כאלה שיהיו מוכנים להצהיר על קבלת הדמוקרטיה שלנו ולשמור אמונים, כמה יהיו מתוך הכלל? וכמה משאבים יידרשו להעביר אותם את כל תהליך הסינון הזה?וכמה מהם פשוט ישקרו?
תושבות קבע זה מעמד המקנה זכויות רבות פרט לאחת-הצבעה. ביטוח לאומי, בריאות,הטבות.
חלק מאותם 2 מליון הם תושבי מזרח ירושלים.
ונניח שיהיו כאלה שיהיו מוכנים להצהיר על קבלת הדמוקרטיה שלנו ולשמור אמונים, כמה יהיו מתוך הכלל? וכמה משאבים יידרשו להעביר אותם את כל תהליך הסינון הזה?וכמה מהם פשוט ישקרו?
תושבות קבע זה מעמד המקנה זכויות רבות פרט לאחת-הצבעה. ביטוח לאומי, בריאות,הטבות.
שואל השאלה:
קודם כל,הרבה עוזבים כי ממש קשה להם, אבל אם נפתח את הגבולות אז עוד יותר אנשים יעזבו
דבר שני, אנחנו נדאג שיהיה מבחן נאמנות שלא יהיה אפשר לשקר בו, כזה שמי שעובר אותו מאוד ברור שהוא אוהב את מדינת ישראל ואוהב את היהודים
דבר שלישי תושבי הקבע, הכוונה האזרחים הערבים של המדינה, שלא מוכנים לקבל את המדינה כמדינה יהודית אבל לא מוכנים לעבור לגור בסוריה. הם יקבלו זכויות מינימליות כי הם רוצים להפוך את המדינה הזו למדינה איסלאמית.
דבר רביעי, המשאבים לתהליך הנאמנות לערבים יגיע מהתקציב של הרשות הפלסטינית כ10 מיליארד ש"ח בשנה, ניקח את התקציב שלהם ונשתמש למבחן נאמנות. הרי הם משתמשים ב10 מיליארד האלה לטובת מחבלים, 1.3 מיליארד הולך למחבלים ועוד הרבה הולך לארגוני טרור אז עדיף שנשתמש בו למען מבחן נאמנות
קודם כל,הרבה עוזבים כי ממש קשה להם, אבל אם נפתח את הגבולות אז עוד יותר אנשים יעזבו
דבר שני, אנחנו נדאג שיהיה מבחן נאמנות שלא יהיה אפשר לשקר בו, כזה שמי שעובר אותו מאוד ברור שהוא אוהב את מדינת ישראל ואוהב את היהודים
דבר שלישי תושבי הקבע, הכוונה האזרחים הערבים של המדינה, שלא מוכנים לקבל את המדינה כמדינה יהודית אבל לא מוכנים לעבור לגור בסוריה. הם יקבלו זכויות מינימליות כי הם רוצים להפוך את המדינה הזו למדינה איסלאמית.
דבר רביעי, המשאבים לתהליך הנאמנות לערבים יגיע מהתקציב של הרשות הפלסטינית כ10 מיליארד ש"ח בשנה, ניקח את התקציב שלהם ונשתמש למבחן נאמנות. הרי הם משתמשים ב10 מיליארד האלה לטובת מחבלים, 1.3 מיליארד הולך למחבלים ועוד הרבה הולך לארגוני טרור אז עדיף שנשתמש בו למען מבחן נאמנות
אנונימי
הדרך היחידה וגם לא תמיד קבילה ל'לא משקרים' היא מכונת אמת.
הם בכל מקרה יכולים להישבע מכאן ועד להודעה חדשה.זה לא אומר דבר.
הכל מאד תיאורטי.זה לא יעבוד בשטח ואם כן,במספרים קטנים מאד.
זו דעתי.
הם בכל מקרה יכולים להישבע מכאן ועד להודעה חדשה.זה לא אומר דבר.
הכל מאד תיאורטי.זה לא יעבוד בשטח ואם כן,במספרים קטנים מאד.
זו דעתי.
שואל השאלה:
המטרה זה להפריד בין "הערבים הטובים" לבין "הערבים הרעים", לגרש את הרעים ולתת זכויות לטובים
המטרה זה להפריד בין "הערבים הטובים" לבין "הערבים הרעים", לגרש את הרעים ולתת זכויות לטובים
אנונימי
מאיפה הבאת את הסטטיסטיקה הזאת?
אם רוב הערבים היו כלכך רוצים לברוח הם כבר היו בורחים
וחוץ מזה כל המדינות האלה שציינת לא רוצות לקבל פליטים פלסטינים אליהן
אתה לא יכול פשוט לשלוח אנשים לשם
חוץ מזה אתה לא פותר שום דבר
אולי האליטה הפלסטינית תעדיף לעזוב אבל תאמין שהשאר ישארן ואן אתה תספח אתה עוד יותר תגרום להם להילחם
חוץ מזה מה שאתה עושה זה אפרטהייד
אתה יוצר מעמד של אנשים שהם הרוב של האוכלוסייה במדינה אבל אין להם כוח פוליטי
לא רק שזה נוראי מבחינה מוסרית אתה גם תחסל דיפלומטית את ישראל בעולם
בקיצור
"הפיתרון" לא יפתור כלום והמצה רק יהיה יותר גרוע אם זו התכנית שנרצה ליישם
אם רוב הערבים היו כלכך רוצים לברוח הם כבר היו בורחים
וחוץ מזה כל המדינות האלה שציינת לא רוצות לקבל פליטים פלסטינים אליהן
אתה לא יכול פשוט לשלוח אנשים לשם
חוץ מזה אתה לא פותר שום דבר
אולי האליטה הפלסטינית תעדיף לעזוב אבל תאמין שהשאר ישארן ואן אתה תספח אתה עוד יותר תגרום להם להילחם
חוץ מזה מה שאתה עושה זה אפרטהייד
אתה יוצר מעמד של אנשים שהם הרוב של האוכלוסייה במדינה אבל אין להם כוח פוליטי
לא רק שזה נוראי מבחינה מוסרית אתה גם תחסל דיפלומטית את ישראל בעולם
בקיצור
"הפיתרון" לא יפתור כלום והמצה רק יהיה יותר גרוע אם זו התכנית שנרצה ליישם
זה לא פותר כי הם רוצים שהם יהיו כאן והשלטון יהיה שלהם אבל ממש לא.
שואל השאלה:
^ השלטון לא יהיה שלהם בחיים, הם יכולים לעבור למדינה עם שלטון מוסלמי קיים (במקום שכאן יהיה שלטון מוסלמי), הם יכולים להישאר כאן ולא להתלונן, והם יכולים להישאר כאן ולקבל זכויות ולאהוב את המדינה
זאת אומרת, מי שרוצה לחיות במדינה מוסלמית יעבור לגור במדינה מוסלמית, מי שלא רוצה לעבור לגור במדינה מוסלמית יישאר כאן ויקבל את זה שמדובר במדינה יהודית ודמוקרטית, ומי שרוצה לבחור ולהיבחר לכנסת צריך לעבור תהליך בחינה
הרבה מהם רוצים לעזוב אבל בגלל שאין כל כך שדות תעופה וכדומה אין להם את האופציה לעזוב, שלטון חמאס גרוע מאוד גם בשבילם והם רוצים לעזוב אותו.
^ השלטון לא יהיה שלהם בחיים, הם יכולים לעבור למדינה עם שלטון מוסלמי קיים (במקום שכאן יהיה שלטון מוסלמי), הם יכולים להישאר כאן ולא להתלונן, והם יכולים להישאר כאן ולקבל זכויות ולאהוב את המדינה
זאת אומרת, מי שרוצה לחיות במדינה מוסלמית יעבור לגור במדינה מוסלמית, מי שלא רוצה לעבור לגור במדינה מוסלמית יישאר כאן ויקבל את זה שמדובר במדינה יהודית ודמוקרטית, ומי שרוצה לבחור ולהיבחר לכנסת צריך לעבור תהליך בחינה
הרבה מהם רוצים לעזוב אבל בגלל שאין כל כך שדות תעופה וכדומה אין להם את האופציה לעזוב, שלטון חמאס גרוע מאוד גם בשבילם והם רוצים לעזוב אותו.
אנונימי