10 תשובות
לא, זה מושך מאוד
אנונימית
שואל השאלה:
למה לא? זה לא קצת מראה על חוסר בטחון על זה שזה שאני לא מתחיל עם בנות במציאות?
למה לא? זה לא קצת מראה על חוסר בטחון על זה שזה שאני לא מתחיל עם בנות במציאות?
אנונימי
אבל זה כן במציאות. ככה אתה פשוט זוכה להכיר יותר בנות
לא
זה מאוד טוב תמשיך ככה
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא באתר אני רק שואל
אני לא באתר אני רק שואל
אנונימי
כן
נופ
לא
לא, זה סקסי
באותו הנושא: