9 תשובות
לא
לא ממש לא
מביך בגילאים מאוחרים לא בגילאים האלה
אנונימית
לא, רק יצאת לפני כמה שנים מבית הספר
לא
הייתי לא ממזמן מובטלת
התחלתי לעבוד כי זה די קשוח להיות בבית
הייתי לא ממזמן מובטלת
התחלתי לעבוד כי זה די קשוח להיות בבית
אני מובטלת ואני בת 20
לא כזה מביך אבל אני כן רוצה למצוא עבודה בהקדם
לא כזה מביך אבל אני כן רוצה למצוא עבודה בהקדם
אנונימית
ממש לא רק השתחררת מהבית ספר או מהצבא הכל טוב!!
דאפק לא אבל אם זה מציק לך לכי תמלצרי מה אני אגיד לך
באותו הנושא: