3 תשובות
לא נורא אם יהיה מביך, רק תשתדל לצחוק מזה ולא להתבייש מהמבוכה.
לפעמים קשה לשלוט על ההתנהגות שלנו במיוחד אם מדובר במשהו רגיש כמו דייט, תנסה להיות עצמך ותזרום עם השיחה אל תשכח גם הצד השני לחוץ אז זה בסדר (:
תעשו הפוך
באותו הנושא: