התחברות
הרשמה
עשיתי קרב חרבות אור במחשב בCGI (אפקטים) איך יצא ? -
קישור מצורף
25 בינואר 2024, 21:35
אפקטים
AE
מלחמת הכוכבים
תשובה אחת
ממש מגניב אחי.
תמשיך לפתח את הידע הזה.
זה יקח אותך רחוק.
M
MonAmour(26)
באותו הנושא:
מה זה אומר חרבות לב חרבות של אימוגים
למה קוראים לחרבות ברזל חרבות ברזל
למה להילחם עם שני חרבות פחות טוב מחרב אחת?
איך ליצור סרטונים טובים של קטעי דני פאנטום עם אפקטים בצורה מושלמת ובאיזו תוכנה במחשב?
תגידו לנסיך יש כמה חרבות או רק חרב אחת?
איך אפשר להוריד למחשב את המצלמה עם האפקטים כמו שיש במחשב של אפל?
איפה אפשר לקנות חרבות *אמיתיות* ממשחקי מחשב?
קניתי חרבות לגלשן וחברות שלי אומרות שזה חרבות לא מקצועיות מה זה אומר? (יש לי גלשן שורט)
תמיד בסוף כל משחק כלשהו (במחשב של יריות חרבות וזה) אני מזיעה רצח, זה רק לי? עצות?
היי, אם אני מתקינה אינסטגרם במחשב יהיה לי מצלמה עם אפקטים ואני אוכל לענות לריפליי?
אז בעצם זו מלחמה? מלחמת חרבות הברזל, או מבצע חרבות הברזל?