3 תשובות
התוכנה של אינסטגרם במחשב לא עובדת טוב במיוחד.
כאילו את יכולה לנסות, אבל אני לא ממליץ.
לא. באינסטה במחשב די טיפשי. לא השקיעו בכלל. אי אפשק אפילו לענות לסיורים.
הכל בעניין של המחשב שלך