13 תשובות
וואי אני לא מעודכנת,איזו מלחמה?
כאילו שהם רבים מי יותר טוב?
אני גם לא ממש מעודכנת..
זה קשור איכשהו לvmas?
מלחמות מעריצים זה טיפשי
אנונימית
אף אחד לא צודק זה סתם טיפשי המלחמות האלה. סתם גורם לאנשים לשנוא את הצד השני [מניסיון]
אין כמו גירל גרופס
אנונימית
חשבתי שהמלחמת מעריצים הייתה בין סקיז לאייטיז...
לא?
נראה לי בין מי יותר טוב
(זה די אותו דבר.. אבל נגיד)
יש לי הרגשה שהרבה מזה זה בגלל הvmas אבל אולי אני טועה
סתם סתומים
שונאת את כל הפאנדומים
שואל השאלה:
חחח לא אשכרה מלחמה פשוט יש ריב בין שני מעריצים איזה שנתיים
לא נראה לי שיש מישהו באמת "צודק"
אני רציני ממש שונאת מלחמות מעריצים
זה סתם ילדותי וטיפשי...
מה קשה לכבד את שתי הלהקות באופן שווה?
אז מה אם אתם יותר אוהבים את הלהקה השנייה, באמת... (לא מדברת על מישהו פה)

אה ויש לי שאלה,
אני זכרתי שהייתה מלחמת מעריצים די גדולה דווקא בין סקיז ואייטיז
זה לא נכון?
או שיש גם בין טיאקסטי וגם בין אייטיז? (עם סקיז)
שואל השאלה:
אני יודעת את זה ומסכימה 100 אחוז, אני פשוט שאלתי אם למישהו יש דעה אחרת.
^לאלא ברור
ממתי מעריצי סקיז וטיאקסטי במלחמה
אני לא מעודכנת ממתי ?
אולי עוד מלחמה בין מעריצי ביטיאס וטיאקסטי אפשר להבין
אבל מה הקשר סטרי קידס ?
טוב אז לשאלה : לדעתי זה סתם טיפשי לריב כי כל להקה טובה ואין מי יותר טוב או לא
ש-סטאי ימשיכו לאהוב את סקיז ואומה(?) ימשיכו לאהוב את טיאקסטי לדעתי זה כל