15 תשובות
מה הן מאלפותת אם את לא מתחברת אליהם הכל טוב תשמעי כאלה שאת כן מתחברת אבל הן מושלמותת
אני מתה עליהן
אחת מהקבוצות האהובות עליי
אני מסכימה שיש להן כמה שירים עם מילים ''סוטות'' אבל אני דווקא חושבת שזה מה שמיוחד בהן כי אין הרבה קבוצות (בעיקר של בנות) שמוציאות שירים עם תוכן כזה
להקה מטורפת
אני ממש אוהבת אותן
מה שמבאס זה שאני לא יכולה לשמוע שירים שלהן ליד ההורים שלי.
אני לא סטאן ג'יאיידל אבל יש להם שירים טוביםם
פחות אכפת לי מהמילים או מהתוכן של השיר (כאילו, ברור שכן אבל לא ממש מפריע לי אם המילים סוטות) וגם הממבריות עצמן חמודות רצח
שואל השאלה:
^המסר הכללי שלא לפחד מה יגידו על איך שאתה מתלבש הוא טוב, אבל הקטע שהן בחרו להעביר את זה בצורה שמעודדת אנשים ללכת ערומים:0
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה לא מפריע לכם שהמילים סוטות? כאילו לדעתי המסרים שלהן בוטים ונגיד השיר nxde הוא ממש קיצוני וגם די מטריד
אנונימית
הן דווקא ממש סבבה
פשוט אני לא הסטאן
תודהה ^
^^לא מפריע
דווקא המסר של nxde ממש טוב לדעתי אם מבינים אותו לגמרי
ואיי איזה יפה הסברת את זה ^
נכון זה גם, אבל יש עוד משהו :)
בקוראנית השם שלהן איידל (yeoja aideul) אומר 'בנות צעירות' וזה ידוע שבקוריאה יש הרבה 'עניין' סביב פדופיליה, אז סאיון (שכתבה ויש סיכוי שגם הפיקה את השיר) גרמה לזה שכשיכתבו (בקוראנית) ''תמונות ע*רום של ילדות'' השיר שלהן יופיע עם המסר של השיר שזה שבנות יכולות ללבוש מה שבאלהן בלי לחוות הטרדות
לדעתי זה ממש מקסים המחשבה מאחורי זה וזה לא ''מעודד אנשים ללכת ערומים"
שואל השאלה:
^^^לאדעת אני לא אוהבת. כאילו ליטרלי מישהי מתפשטת בקליפ... אז מה אם לא רואים
אנונימית
חחח אז הכל טוב :)
לא כולם חייבים להתחבר לזה
אני דמ אוהבת אותן הן אחת משתי להקות הבנות שאני די אוהבת.
השירים שלהם די טובים ונחמדים בעיניי, וסוטות..כל התעשייה סוטה ומגעילה אז הן כלום לעומת זה, ממה שראיתי הן 'שונות' משאר קבוצות הבנות אז זה די מיוחד הן פשוט מראות את זה לא מאחורי הקלעים
השירים שלהן ממש לא סוטים מאיפה הבאת את זה
המילה nude מתייחסת לעירום בקטע
מטאפורי; זה לא קשור רק ללבוש זה קשור גם להתנהגות וזה גם מעביר הרבה ביקורת על התעשייה
כל הרפרנסים למרלין מונרו
אפילו בתחילת השיר סאיון שרה-
why you think about nude cause your views so rude
כאילו למה אנשים ישר חושבים על עירום בקטע מיני וסוטה?
גם בקליפ עצמו רואים שאנשים כועסים עלייה כי היא כאילו הבטיחה משהו אחד, אבל לא קיבלו את זה ובכלל זה סיפור שלם ואחד הקליפים האהובים עליי
להקה מטורפת והשירים שלהן כאלה טובים
מחכה כבר לקאמבק הבא