14 תשובות
מבינה את הקושי שכביכול מי שאהבת לא תומך בך אבל לקחת בפרופורציה הם תומכי טרור
אנונימית
שואל השאלה:
כן זה באמת קשה
כן זה באמת קשה
אנונימית
מפחיד אותי מאודד
ואני בתוך קייפופ סטאן הכי הרבה שאפשר הכי מזדהה איתך בעולםם
זה ככ מלחיץ אני שרופה עליהם ופתאום בבום הם יגידו שהם נגדי??
וואי זה ככ מלחיץץ
אני כמעט בוכה מזה בלילה, ברמה מפחידה
ואני בתוך קייפופ סטאן הכי הרבה שאפשר הכי מזדהה איתך בעולםם
זה ככ מלחיץ אני שרופה עליהם ופתאום בבום הם יגידו שהם נגדי??
וואי זה ככ מלחיץץ
אני כמעט בוכה מזה בלילה, ברמה מפחידה
אני מבינה אתכן אבל בבקשה תקחו בפרופורציה שהם תומכי טרור ושהאנשים שלנו נרצחו והם תומכים בזה.
אנונימית
סליחה, אבל הם לא תומכים בזה ולא והם לא שמחים שאנחנו מתים. רק אמרנו כמה אנחנו מפחדות שחס וחלילה זה יקרה.
הם לא, וגם אם בפנים הם כן, הם אף פעם לא יגידו את זה בקול.
אני סומכת על האיידולים שלי בעיניים עצומות
הם לא, וגם אם בפנים הם כן, הם אף פעם לא יגידו את זה בקול.
אני סומכת על האיידולים שלי בעיניים עצומות
לא, כי אני יודע שזה לא יקרה (זה שהיא גייסה תרומות לעזה זו לא הבעת עמדה פוליטית, היא כנראה שמעה שהם סובלים ורצתה לעזור)
וגם אם כן, לא אכפת לי. זה לא כאילו הם יודעים מה קורה כאן או כאילו אי פעם אפגוש אותם או אדבר איתם
וגם אם כן, לא אכפת לי. זה לא כאילו הם יודעים מה קורה כאן או כאילו אי פעם אפגוש אותם או אדבר איתם
כן זה מפחיד כי אני גם פוחדת להתאכזב :(
אני כל הזמן חושבת על זה אבל כנראה שלא יתנו להם להגיד את הדעות שלהם בכל מקרה...
אבל אריק נאם תומך בנו!!
^מי זה אריק נאם?
הוא איידול ממש מפורסם עכשיו ויש לו תוכנית שהוא מראיין אנשים וקוראים לזה daebak show תחפשי את זה
מגניב תודה:)
אריק נאם מכחיש כל קשר להבאת דעה בנוגע לסיכסוך. הוא לא תומך ישראל אבל הוא עשה לייק לפוסט שמגנה את טרור החמאס.. אז הוא לא תומך בנו אבל הוא לא ניגדינו, מסכן הוא קיבל הרבה אש לא משנה מה הוא עשה...
כן מאוד למרות שאני יודעת שאסור להם, אבל פתאום הם סתם ילבשו משהו או יפלטו מילה וזה יכול ממש להשפיע.
דהאיון מטוויס תרמה בכללי כסף לילדים מורעבים או משהו לא בכוונה לתרום לעזה.
זה לא אומר שהיא תומכת בהם, היא תרמה לארגון עצמו(שתורם לילדים רעבים או משהו אין לי מושג) לא קשור פלסטין או ישראל.
דהאיון מטוויס תרמה בכללי כסף לילדים מורעבים או משהו לא בכוונה לתרום לעזה.
זה לא אומר שהיא תומכת בהם, היא תרמה לארגון עצמו(שתורם לילדים רעבים או משהו אין לי מושג) לא קשור פלסטין או ישראל.
באותו הנושא: