6 תשובות
שואל השאלה:
כן כאילו ראיתי לא מזמן שהייתה שאלה על כמה קלוריות יש במשהו מסויים ואז מישהי ענתה "די כבר עם כל ההפרעות אכילה האלה" התאפקתי לא לבוא אליה הביתה ולהחטיף לה כפה
אנונימית
כן כיאילו סתמו את הפה
וואו כן זה מזעזע ועוד אנשים עדיין מחלקים הערות על גוף של אחרים ומשתמשים בשמנה או רזה כקללה
אני יודעת מה זה טוב מאוד
וכן אנשים ממש סתומים. גם אני כל הזמן רואה אנשים שפשוט כותבים "פשוט תאכלי מה הבאיה שלך" כיאילו איזה מפגרים
שואל השאלה:
אנשים שלא מבינים באמת בבקשה כששואלים על זה או מדברים על זה פשוט אל תגיבו! אתם עושים רק נזק
אנונימית
אני יודעת וכן מתחילה להיות מודעות לזה