5 תשובות
נפתחתי איתם בנושא וזה ממש עזר
אבל אני ממליצה לך רק עם את באמת סומכת עלייהם
אני אמרתי להם הכל ולמרות שהם היו בשוק בהתחלה הם למדו להבין לקבל ולעזור
אבל אני ממליצה לך רק עם את באמת סומכת עלייהם
אני אמרתי להם הכל ולמרות שהם היו בשוק בהתחלה הם למדו להבין לקבל ולעזור
אנונימית
שואל השאלה:
אם הייתי אנורקסית נראהלי שהיה לי הרבה יותר קל לדבר על זה אבל אני כל כך מתביישת בבולימיה ואני נגעלת מעצמי, הם רק יודעים שאני מקיאה ואמרתי שאני עושה את זה פעם ב
הם לא יודעים על הבולמוסים המזעזעים ועל התדירות הנוראית
אם הייתי אנורקסית נראהלי שהיה לי הרבה יותר קל לדבר על זה אבל אני כל כך מתביישת בבולימיה ואני נגעלת מעצמי, הם רק יודעים שאני מקיאה ואמרתי שאני עושה את זה פעם ב
הם לא יודעים על הבולמוסים המזעזעים ועל התדירות הנוראית
אנונימית
אם אפשר להגיב גם אם אין לי, תספרי להם אם הם אוהבים אותך הם יעזרו לך למצוא דרך טובה לעבור את זה, בהצלחה.אולי הגיע הזמן לאזור אומץ ולהסתכן?
היי אני כאן אם את רוצה לדבר!! ושאני נפתחתי לחברה שלי מסתבר שהיה לה גם הפרעת אכילה לא כמו שלי וזה והיא הייתה ממש חמודה ותומכת תנסי להתחיל עדין איתם ולא ישר להגזים במידע אבל עצות וזה אני פה אהובה
חברה שלי כל הזמן צילמה לי את האוכל ושלחה את התמונות לאמא/אבא שלה כדי שיראו שהיא "אכלה".
היא לא ממש משתפת אותי, אני שמתי לב שהיא לא אוכלת כמו שצריך ולא נעים לי ללחוץ עליה.
הייתי רוצה שהיא תיפתח בפני ותרגיש בנוח לדבר איתי על זה אבל נראה לי שהיא לא.
גם אם היא כן הייתה משתפת אותי... אני לא באמת יודעת איך לעזור לה וזה מתסכל, אני יודעת שההורים שלה מטפלים בזה, אבל עדיין..
היא לא ממש משתפת אותי, אני שמתי לב שהיא לא אוכלת כמו שצריך ולא נעים לי ללחוץ עליה.
הייתי רוצה שהיא תיפתח בפני ותרגיש בנוח לדבר איתי על זה אבל נראה לי שהיא לא.
גם אם היא כן הייתה משתפת אותי... אני לא באמת יודעת איך לעזור לה וזה מתסכל, אני יודעת שההורים שלה מטפלים בזה, אבל עדיין..
באותו הנושא: