3 תשובות
המטרה שלך זה לרדת במשקל או חיטוב? את מתאמנת ואם כן מה?
אנונימית
שואל השאלה:
אני רוצה לרדת במשקל וגם להתחטב, לפעמים אני מתאמנת מסרטונים ביוטיוב על הרגליים או בטן 2-3 בשבוע
אני רוצה לרדת במשקל וגם להתחטב, לפעמים אני מתאמנת מסרטונים ביוטיוב על הרגליים או בטן 2-3 בשבוע
אנונימית
אני חושבת שאת צריכה לאכול 1400 ביום כדי להיות בגירעון ולאכול את זה גם בימים שאת מתאמנת וגם בימים של מנוחה אבל אל תסתמכי על הדעה שלי רק
אנונימית
באותו הנושא: