7 תשובות
שואל השאלה:
רציני נו
אנונימית
לכי לבדוק אם את מרגישה ככה תתייעצי עם מומחה ודברי עם ההורים לדעתי את פשוט פרפקציוניסטית אבל אני ממש לא מומחית וזאת רק דעה של ילדה רנדומלית
אם את חושבת שיש לך הפרעה נפשית לכי לפסיכיאטר, איזו תשובה את מתכננת לקבל פה? אני מאוד בספק לגבי זה. זה לא נשמע לי כמו הפרעה נפשית ואני מכירה המון מחלות נפש.
לא מחלה נפשית,
בעיה, שקיימת להרבה אנשים, ושאפשר להתגבר עליה (:
^אני לא מקבל פחות מ50,000
ללכת לפסיכולוג!
זאת לא מחלה אבל עדיף למצוא מישהו שיכול לעזור לך
אני מקווה שתתגברי על זה❤