5 תשובות
כן גם אני מרגישה ככה
היי אני לא מרגישה כמוך אבל אשמח לעזור(:
אני מבינה בזה קצת כי אמא שלי בתחום.
אני יכולה לומר שיש המון אוטיסטים שלאט מספרים להם שהם אוטיסטים. אם את כותבת שאלה בסטיפס ומבינה את הדברים שאנשים כותבים - רוב הסיכויים שאת לא על הספקטרום. ואני עובדת עם ספקטרומיסטים 16 שנים.
אני באותו מצב מרגישה ככה
את יכולה לדבר איתי
אובחנתי לא מזמן עם אוטיזם, את מוזמנת לדבר איתי :)
באותו הנושא: