5 תשובות
כן גם אני מרגישה ככה
היי אני לא מרגישה כמוך אבל אשמח לעזור(:
אני מבינה בזה קצת כי אמא שלי בתחום.
אני מבינה בזה קצת כי אמא שלי בתחום.
אני יכולה לומר שיש המון אוטיסטים שלאט מספרים להם שהם אוטיסטים. אם את כותבת שאלה בסטיפס ומבינה את הדברים שאנשים כותבים - רוב הסיכויים שאת לא על הספקטרום. ואני עובדת עם ספקטרומיסטים 16 שנים.
אני באותו מצב מרגישה ככה
את יכולה לדבר איתי
את יכולה לדבר איתי
אובחנתי לא מזמן עם אוטיזם, את מוזמנת לדבר איתי :)
באותו הנושא: