10 תשובות
כן ברור
מאוד הגיוני(:
הגיוני
שואל השאלה:
אוף למה אני ככה
אוף למה אני ככה
אנונימית
הכי חשוב איך את מרגישה שאת. אני בטוחה שאת חכמה,נבונה,מלאת כשרונות בהרבה תחומים ובדיוק כמו כל אדם. לכל אדם יש בעיות כאלה ואחרות אל תתני לזה להשפיע עלייך ולמנוע ממך לעשות כל מה שאת אוהבת/רוצה/חולמת - כי הבדיקות אומרות ככה וככה. תעלי מעל גבול היכולות שלך ותראי שאת מסוגלת להרבה ולא למה שהחברה מכתיבה לך בגלל שיש לך בעיה כזו או אחרת. את יכולה להפתיע את עצמך ולראות שאת מסוגלת להכל ואפילו ליותר דברים מאנשים שאין להם את האבחון הנ"ל שיש לך. תיהי גאה במי שאת ואל תרגישי שונה כי לכל אדם יש את הצרות שלו אין מושלם. בטוחה שאת מדהימה:) שיהיה לך בהצלחה 3>
בתור מישהי שלא מכיר אותך אישית ובקושי חוץ מהשאלה הזאת אני פשוט יודעת כמה שאת מדהימה , חיים פעם אחת וזה שאת מאובחנת זה לא אומר עלייך ועל האישיות שלך כלום את עדיין מי שאת תעשי מה שאת אוהבת תעשי מה שכיף לך תהיי עם חברים שכיף לך להיות בסביבתם אל תתני לזה כל-כך הרבה חשיבות למרות שזה קשה אני זמינה בצאט ותמיד את יכולה לכתוב לי(:
מכירה*
כן זה לגיטימי לגמרי להרגיש ככה
אבל בכל דבר בחיים יש לנו מעלות וחסרונות תסתכלי על המעלות שלך על הדברים שאת טובה בהם זה שאמרו לך שאת אוטיסטית הופך אותך לשונה או לפחות טובה פשוט תהיי גאה במה שאת
אבל בכל דבר בחיים יש לנו מעלות וחסרונות תסתכלי על המעלות שלך על הדברים שאת טובה בהם זה שאמרו לך שאת אוטיסטית הופך אותך לשונה או לפחות טובה פשוט תהיי גאה במה שאת
מבינה אותך אני אובחנתי בזה לפני 17 שנים ועד היום לא השלמתי עם זה
אנונימית
הגיוני יש כאלה שאפילו האבחנה שגויה אצלהם
לאבחן מישהו ככזה לוקח המון סיבוכים ויש הרבה דברים שעולים ועלולים להוות גם לאבחנה אחרת
לאבחן מישהו ככזה לוקח המון סיבוכים ויש הרבה דברים שעולים ועלולים להוות גם לאבחנה אחרת
אנונימי
באותו הנושא: