20 תשובות
מה
זה ממש שלא נכון
*לעומת
זה לא נכון
זה לא נכון
אין לי מושג איזה נשים אתה מכיר אבל את זה עוד לא שמעתי
שואל השאלה:
זה מה שרואים כנראה עוברות דברים בחיים ואז ככה זה
אנונימי
אחי
שואל השאלה:
מה אתם יוצאים עליי זה מה שחוויתי לרוב ומה שראיתי
אנונימי
מה זה נשי מבחינתך? לשים לק ולחייך כל היום בתוך ארמון?
יש חיים בחוץ... יש עבודה, יש שגרה, זה קצת חורק, וזה לא אומר שבחורה איבדה מהנשיות שבה. מההתחלה היא בן אדם.. וזה לא קשור לגברי או נשי.
שואל השאלה:
זה מה שאני אומר יש שחיקה כזאת ואז בגלל הן ככה
אנונימי
אז אתה אומר בעצם שהן נהפכות לגבר עם השנים ושגבריות מייצגת אדם מוזנח ושחוק או מה
אנונימית
יש שחיקה לכל אחד בחייו כשהוא מגיע לעבודה. כל אחד פתאום מבין לליבו של סקווידוויד, זה לא אומר שפתאום אין לאישה נשיות או שהיא מאבדת מעצמה..
אז גבר שהוא בדיכאון או שהוא מבואס הוא עדיין גברי אבל אישה שהיא במצב כזה היא לא נשית? מי שמך להחליט דבר שכזה?
ומה זה בכלל אומר?
שחיקה לא קשורה למין.
שחיקה לא מפרטת משהו לגביך מבחינה מינית.. זה שאתה פחות חייכן או שמח לא אומר דבר..
זה אומר שאתה מבואס אולי... ולא קל לך.. זה לא אומר שתגדל זיפים, תלך לקעקע את כל הגוף ותפתח שרירים במכון.
חשבת על זה שאולי זה פשוט אומר שסטנדרט היופי הנשי לא פרופורציואנלי למציאות השוחקת אז הוא נאבד עם השנים? הדרישות מאישה להיות מושלמת הזויות מדי ולא טבעיות בנות מתעייפות מתישהו מהסטנדרט בהינתן גם עבודה ושגרה מבאסת, עצם זה שאתה מתלונן מוכיח שהדרישות של אידיאל היופי הנשי מוגזם מדי ואתה נתפס עליהן בהגזמה שהן לא נשיות אם בנות טיפה מתהפכות מהסטנדרט והופכות להיות קצת בנות אדם טבעיות עם שיער ובלי איפור סוף סוף
אנונימית
מסכימה עם אנונימית.. ממש מחליא המצב שהם עוד אומרים שזה קשור לנשיות, הכושר להיות מפונפנת בתכשירים.. אני באמת לא מבינה מה נשי בזה? זה לא טבעי בשום צורה אבל מה שלא טבעי הפך להיות זהה למילה נשי. שיערות לדוג' שזה דבר טבעי, לא נשי. איפור שזה לא טבעי, נשי. הזייה.
כן אה. "נשית" או במילים אחרות אצל גברים, לא טבעית. לא אנושית. בובה מאופרת חייכנית וחלקה כמו תינוקת עם מאפייני התנהגות ילדותיים מאנימה זה מה שהם אוהבים יש לי הרגשה שכל הגברים בתוך ליבם פדופילים שנמשכים לילדות אבל בגלל שזה לא חוקי הם החליטו חוקים חוקיים להפוך את הבוגרות להיראות כמו ילדות
אנונימית
שואל השאלה:
פגעתי בנקודה רגישה כנראה אבל סורי לזה גבר נמשך לא לתכונות גבריות
אנונימי
סליחה שאני גברית, אה, סליחה, טבעית
אנונימית
זה לא גברי או נשי, זה שהחברה הגדירה לבישת חצאית כדבר נשי לא אומר שיש בה סממן נשי באיזשהו אופן, בעבר גם גברים יכלו להסתובב עם שמלות אז איך זה היה גברי בזמנו?
החברה קובעת לך מה אתה חושב על נשים או על גברים, ומכך גברים לנשים סובלים בגלל שאנשים שבילים מחזקים טענות אלה, במקום לנסות להבין מאיפה הם התחילו ולהתחיל לחשוב האם זה נכון או לא..
אישה שלובשת מכנסיים היא לא גברית, ולחשוב ככה, צריך להיות חמור..
אין בזה שום דבר גברי. אותו הדבר לגבי נשים שלא שמות איפור או ווטאבר.. כי הדברים האלה אינם נשיים בהכרח.
ולא זאת לא נקודה רגישה, זאת נקודת התגלות לגבי החיים, מה שאני מבינה שעדיין לא גיבשת אצלך במודע.
שואל השאלה:
בנות עם תכונות גבריות לא מושכות זה מרחיק גברים.
אנונימי
שואל השאלה:
אז שגבר יתחיל איתך שיש לו שמלה ועקבים נראה אם תצאי איתו
אנונימי
שואל השאלה:
בגלל זה אני יוצא עם בנות 18,19
אנונימי