6 תשובות
נשיות
לאחרונה אני מגלה על עצמי שמשהו בין לבין
רוב הגברים מעדיפים נשיות אבל כאישה ביסקסואלית אני מעדיפה גבריות
משהו באמצע
בתור אישה שנמשכת לנשים, אני נוטה להעדיף נשיות. אבל בעד שכל אחת תהיה מי שהיא ולא כדי לרצות בן/ת זוג. לא שזה מה שמשנה, אבל להיות גאה במי שאת זה גם יותר מושך.
אנונימית
נשיות ברור
באותו הנושא: