13 תשובות
יש הבדל בין "אופי חזק" לבין צ'אחלה
וההבדל הוא מאוד דק
ו"אופי חזק" לא סותר מישהי שקטה.
וכשאת אומרת "אופי חזק" את מתכוונת פשוט למישהי קולנית ושמתווכחת על כל דבר קטן,
תאמיני לי המון גברים נמשכים למפקדות שלהם נניח או מנהלות, פשוט לא לקולניות-מציקות.
וההבדל הוא מאוד דק
ו"אופי חזק" לא סותר מישהי שקטה.
וכשאת אומרת "אופי חזק" את מתכוונת פשוט למישהי קולנית ושמתווכחת על כל דבר קטן,
תאמיני לי המון גברים נמשכים למפקדות שלהם נניח או מנהלות, פשוט לא לקולניות-מציקות.
שואל השאלה:
מה קשור לצאחלה?
ואני לא מתכוונת לזה שאני אומרת אופי חזק
קולניות זה לא תכונה טובה וגם לא להתווכח עם אנשים .
מה קשור לצאחלה?
ואני לא מתכוונת לזה שאני אומרת אופי חזק
קולניות זה לא תכונה טובה וגם לא להתווכח עם אנשים .
אנונימית
את שואלת שאלה כדי להנדס את נתודעה. זה ברור!!!!
כולם מתלהבים מנשיות, עדינות, דעתניות עם אופי עמוק.
אלו ה"חזקות" המכוערות, השטחיות, הגבריות....לא מעניינות אף אחד. הן עלובות והן הראשונות להתחתן.
נשים נשיות אמיתיות הן הכל. והן אלו שלא מתחתנות ולא הולכות לפי הרוב.
כולם מתלהבים מנשיות, עדינות, דעתניות עם אופי עמוק.
אלו ה"חזקות" המכוערות, השטחיות, הגבריות....לא מעניינות אף אחד. הן עלובות והן הראשונות להתחתן.
נשים נשיות אמיתיות הן הכל. והן אלו שלא מתחתנות ולא הולכות לפי הרוב.
אנונימית
ממתי נשיות ועדינות הן כנועות?
נשיות ועדינות הן הכי עוצמתיות ועמוקות. והן יותר שוות מגבריות.
גבריות הן צ'אחלות.
נשיות ועדינות הן הכי עוצמתיות ועמוקות. והן יותר שוות מגבריות.
גבריות הן צ'אחלות.
אנונימית
שואל השאלה:
בואנה את עקומה חחח
נשים אמיתיות הם לא סמרטוט ששותק ומנקה אחרי גברים אני לא יודעת מה לימדו אותך בבית אחותי
אבל אישה חזקה זה אישה אמיתית
והיא לא צריכה להיות גברית בשביל זה
בואנה את עקומה חחח
נשים אמיתיות הם לא סמרטוט ששותק ומנקה אחרי גברים אני לא יודעת מה לימדו אותך בבית אחותי
אבל אישה חזקה זה אישה אמיתית
והיא לא צריכה להיות גברית בשביל זה
אנונימית
אישה עדינה ממש לא אומר "עקרת בית שמטפלת בבעלה" זה פשוט מישהי עדינה זלא רוצה להילחם ולא אוהבת לריב ולצעוק (יש גם כאלה שלא אבל זה הרוב)
לא יודעת מה לימדו אותך אבל יש פמיניזם ואישה תהיה מה שבא לה וגם עקרת בית יכולה להיות חזקה
לא יודעת מה לימדו אותך אבל יש פמיניזם ואישה תהיה מה שבא לה וגם עקרת בית יכולה להיות חזקה
אני שקטנה, עדינה, נשית. ואין לי שום קשר לכנועות וסתומות.
אני מתעבת דת וכל סוג של כיעור ושקר יותר מכולם.
אני מתעבת דת וכל סוג של כיעור ושקר יותר מכולם.
אנונימית
רגע מה הקשר לדת ולמה את מתעבת דתות?
ומה זה בדיוק לתעב כיעור?
ומה זה בדיוק לתעב כיעור?
מה? איפה כתבתי שנשים אמיתיות הן סמרטוט ששותק ומנקה?
אלה לא נשים בכלל. אלה בהמות!!! תוצר מעוות של חברה מיזוגנית.
אבל נשים עדינות הן לא כנועות.
ונשים שקטות - זה לא אומר שהן שותקות על עוולות. זה אומר שמטבען הן שקטות, אבל מה לעשות שהן רואות שגברים מביאים בעיקר טרור ופשע לעולם, אז זו הסיבה שהן צורחות ובוכות ומיוסרות!!!!
יש הבדל גדול בין שותקת לבין שקטה. הבדל שמיים וארץ.
כי דווקא הבהמתיות ששומעים אותן בכל מקום - הן אלו ששותקות על עוולות ופשע וחוסר צדק.
את זו שניסית לקשור בין המאפיינים הנשיים לבין משהו מגעיל, גברי וסמרטוטי.
אלה לא נשים בכלל. אלה בהמות!!! תוצר מעוות של חברה מיזוגנית.
אבל נשים עדינות הן לא כנועות.
ונשים שקטות - זה לא אומר שהן שותקות על עוולות. זה אומר שמטבען הן שקטות, אבל מה לעשות שהן רואות שגברים מביאים בעיקר טרור ופשע לעולם, אז זו הסיבה שהן צורחות ובוכות ומיוסרות!!!!
יש הבדל גדול בין שותקת לבין שקטה. הבדל שמיים וארץ.
כי דווקא הבהמתיות ששומעים אותן בכל מקום - הן אלו ששותקות על עוולות ופשע וחוסר צדק.
את זו שניסית לקשור בין המאפיינים הנשיים לבין משהו מגעיל, גברי וסמרטוטי.
אנונימית
mes potter...
אף אחת לא אוהבת לריב ולצעוק ולהלחם. עושות זאת בלי ברירה. בגלל עוולות. בעיקר בגלל עוולות המין הגברי. ואם הן שותקות ולא נלחמות למען צדק, אז הן לא נשים אמיתיות. לא עושות את זה כי אוהבות! אלא כי חייבות! מוסרית!
יש פער עצום בין שותקת לבין שקטה. אלו דברים שונים לחלוטין.
דווקא הנשים השקטות, הנשיות - כן יהיו בעלות דעות רדיקליות וילחמו על האמת. לפחות ירצו לעשות זאת.
ואילו הנשים הבהמתיות, ששומעים אותן בכל מקום, הן אלו ששותקות לעוולות ומפיצות פייק ומפיצות קלישאות שטובות בעיקר לגברים.
(לרוב גם נראות כמו בהמות)
אף אחת לא אוהבת לריב ולצעוק ולהלחם. עושות זאת בלי ברירה. בגלל עוולות. בעיקר בגלל עוולות המין הגברי. ואם הן שותקות ולא נלחמות למען צדק, אז הן לא נשים אמיתיות. לא עושות את זה כי אוהבות! אלא כי חייבות! מוסרית!
יש פער עצום בין שותקת לבין שקטה. אלו דברים שונים לחלוטין.
דווקא הנשים השקטות, הנשיות - כן יהיו בעלות דעות רדיקליות וילחמו על האמת. לפחות ירצו לעשות זאת.
ואילו הנשים הבהמתיות, ששומעים אותן בכל מקום, הן אלו ששותקות לעוולות ומפיצות פייק ומפיצות קלישאות שטובות בעיקר לגברים.
(לרוב גם נראות כמו בהמות)
אנונימית
כנראה שאנחנו מכירות אנשים אחרים כי אני ךא מכירה נשים בהמתיות שמפיצות פייק וכל מי שאני מכירה פמניסטית אבל לא כולן באמת יריבו כל פעם כי אין להן כוח כל הזמן
שואל השאלה:
ואני לא מורידה לאף אחת
ואני לא מורידה לאף אחת
אנונימית
שואל השאלה:
מה? זה ליטרלי פעם ראשונה שאני שואלת זה wtf
פשוט יש איזה מישהו שאני בקטע שלו וכל הבנות שהוא עושה להן לייקים באינסטגרם הם כאלה ומרגיש לי כאילו אני גם אמורה להיות ככה
מה? זה ליטרלי פעם ראשונה שאני שואלת זה wtf
פשוט יש איזה מישהו שאני בקטע שלו וכל הבנות שהוא עושה להן לייקים באינסטגרם הם כאלה ומרגיש לי כאילו אני גם אמורה להיות ככה
אנונימית