8 תשובות
עיקרון הנסיבתיות לא קשור למדע, ולחוקי הפיזיקה גם לא חייב להיות הסבר
פיזיקה היא חיזוי תוצאות, ללא עקרון הסיבתיות אין פיזיקה...
אנונימי
^^^ מה? ממש לא, המדע כולו נשען על "אם->אז" בשביל לבסס תיאוריות, השערות וכו
אנונימית
^הכוונה היא שעיקרון הנסיבתיות יותר קשור לפילוסופיה
אוקיי? זה לא אומר שזה לא קשור למדע, המדע כולו נשען על הסיבתיות
אנונימית
^אבל העיקרון עצמו קשור לפילוסופיה ומביא השערות על פיו
^אני לא אמרתי שהוא לא משפיע
עקרון הסיבתיות לא רלוונטי.