4 תשובות
7 בבוקר עזוב אותי
אנונימי
קרא את ביקורת התבונה של קאנט הוא מוכיח את זה שם
אם אתה חושב שזה "מציאות מדומיינת" איך אתה משתמש במושגים האלו? הם לא אומרים שום דבר?
אם אתה חושב שזה "מציאות מדומיינת" איך אתה משתמש במושגים האלו? הם לא אומרים שום דבר?
אנונימי
בא נעשה משהו הפוך
תראה לי משהו שהוא לא תוצאה של סיבה כלשהי
תראה לי משהו שהוא לא תוצאה של סיבה כלשהי
תקרא את יום ואז את קאנט
וכמו שאמרו מעליי תלמד קצת מה זה דטרמיניזם זה יסביר לך הרבה יותר טוב מכל מה שאנחנו נגיד
וכמו שאמרו מעליי תלמד קצת מה זה דטרמיניזם זה יסביר לך הרבה יותר טוב מכל מה שאנחנו נגיד
באותו הנושא: