10 תשובות
זה חד משמעית דלת לזוגיות...

אם גבר סרייט יהיה ידיד של בחורה יש לזה משמעות ברורה, אלה אם כן הבחורה ממש אבל ממש מכוערת ואז הסיבה חריגה
בטח שיש
יש לי ידיד ממש טוב כבר 8 שנים
ובחיים שלנו לא היה אפילו משהו שקשור לזוגיות
באמת שזו חברות ממש טובה
אני מאמינה בידידים
חבר שלי לא מאמין בידידות

תכלס כל קשר זה דלת לזוגיות
ולכל אחד יש אינטרס אבל לאדעת יש לי המון ידידים שזה הדדי בינינו ואנחנו פשוט ידידים לא מעבר (משחקים ביחד במחשב, עובדים ביחד וסתם מדברים על החיים)
^^^כנראה שאת ממש אבל ממש לא מושכת בעיניו
אנונימי
למי אתה מדבר אנונימי?
ידידים לא בהכרח אומר זוגיות
לי יש ידיד ואנחנו אפילו לא עולה לנו למוח זוגיות זה נראלי מגעיל את שנינו לחשוב על זוגיות בינינו
^^^
נכון
אנחנו לא נמשכים אחד לשני
אני לא נמשכת אליו והוא לא אליי
ואין בזה משהו שהוא רע
הגיוני , בסופו של דבר אני לא מעוניינת לקשר זוגי איתו. הוא חבר ממש ממש טוב שלי
אבל לאופי שלו אני מתחברת
ואנחנו יכולים לדבר שעות על גבי שעות
בלי שיהיה בזה פיפס של משהו שקשור לזוגיות.
משיכה זה סובייקטיבי ברור שזה לא רע.

וכן, ציינתי מראש שכן יש פעמים שהסיבה היא חריגה