9 תשובות
להיפרד ודחוף.
את תתגברי עליו ותמצאי מישהו טוב יותר, לא מגיע לך לסבול, אל תתעוורי מאהבה ותעשי לעצמך טובה ותבעטי אותו.
את תתגברי עליו ותמצאי מישהו טוב יותר, לא מגיע לך לסבול, אל תתעוורי מאהבה ותעשי לעצמך טובה ותבעטי אותו.
שואל השאלה:
אנחנו 4 שנים ביחד אני לא יהיה מסוגלת
אנחנו 4 שנים ביחד אני לא יהיה מסוגלת
את כן מסוגלת, תפסיקי לתת לרגש לשלוט בך ותפעילי את השכל לשם שינוי.
תנגבי את הדמעות, וברגע שהוא מגיע תגידי לו שזה נגמר ותלכי.
את תתגברי עליו ויעבור לך.
תנגבי את הדמעות, וברגע שהוא מגיע תגידי לו שזה נגמר ותלכי.
את תתגברי עליו ויעבור לך.
שואל השאלה:
הוא לא יקח את זה רציני, אנחנו נפרדים כל יומיים
הוא לא יקח את זה רציני, אנחנו נפרדים כל יומיים
את תגרמי לזה להסתיים סופית, תחסמי מכל מקום ותנתקי מגע לחלוטין.
אין לך הרבה ברירה את חייבת להיפרד, לא טוב לך זה לא עושה לך טוב להיות איתו וזה רק מחמיר. בהתחלה יהיה קשה אבל תאמיני לי תתרכזי בעצמך ובבריאות שלך ואת תהיי הרבה יותר שמחה
היי אהובה. אני יודעת שזה קשה אבל את צריכה להיפרד. אני יודעת שהוא היה איתך ברגעים הכי קשים בחייך, אני יודעת שאת אוהבת אותו ואני יודעת שכנראה החיים יראו נוראיים בלעדייו אבל את חייבת לשחרר. הוא לא בריא לך ואת לא בריאה לו. את ראוייה ליותר טוב והוא ראוי ליותר טוב. ההחלטה הזאת קשה ואני מבינה את זה אבל זה יציל אותך. כנראה שאת תבכי, תשברי, תתפרקי אבל בסופו של דבר תבריאי וזה מה שחשוב. בבקשה תנשמי עמוק, תגידי שאת רוצה להיפרד ושכל אחד ילך לדרך שיותר טובה לו.
בהצלחה 3>
בהצלחה 3>
להיפרד!!!
גם אם זה קשה לך זה הדבר הנכון לעשות
גם אם זה קשה לך זה הדבר הנכון לעשות
אנונימית
אני חושבת שאת כבר יודעת שצריך להפרד אבל קשה לך להפנים את זה כי זה משהו מאוד קשה לעבור. אבל אני מבטיחה לך שעם כמה שזה נראה קשה עכשיו את תתגברי על זה ותמצאי מישהי שיתנהג ויתייחס אלייך כמו שמגיע לך ולא ככה! מישהו שהמשפחה שלו תאהב אותך אני גם הייתי בזוגיות כזו ולפני שנה נפרדנו אחרי 5 שנים ועכשיו אני בזוגיות הכי אובה ומכילה ואוהבת שיכולה להיות