8 תשובות
אין דרך לדעת
יש טיעונים מ2 הצדדים, בסוף היום זה עניין של אמונה עיוורת
אי אפשר לדעת בוודאות. זאת אמונה
אי אפשר לדעת אני אישית בוחרת להאמין שבורא עולם קיים כי כל פעם שקשה לי אני רצה אליו
אנונימית
עניין של אמונה.
אנונימית
כן
מצד אחד, יש טיעונים מוכחים של כל היקום מהרגע שהוא התחיל.
מצד שני, האמונה אומרת שכל זה נוצר על ידי מישהו.
רוב האמונה לא סותרת את המדע, גם לא את כמות הזמן שהעולם קיים(אל תגידו שאני לא צודק, תבדקו ששת ימי הבריאה)
אמונה זה יותר דבר עיוור שאת.ה הולך.ת אחריו.
הרעיון של אמונה זה לתת שקט לבן אדם לגבי מי מו ומה. ולכן תחליטי לבד אם זה אמיתי או לא
מאמין שכן.
מאמינה מאוד שהוא קיים. לא רק מאמינה, אני יודעת ובטוחה שהוא קיים!