2 תשובות
וואו יש לי ככ הרבה בנושא הזה
צבעתי את כל השיער שלי למחנה קיץ והוא נהרס, כל השיער הפך למתולתל יש סרום ממש טוב שקוראים לו כזה בתיאור סרום לאחר צביעת שיער כזה שלא הלכה או שהרסה את השיער משהו בסגנון הזה ושמתי והתחלתי לסרק את השיער במקלחת וקניתי מרכך של אולופלקס (מארה"ב) ואם אין פשוט שימי פנטן זה הכי טוב!