התחברות
הרשמה
מאוחר מדי לשלוח הודעה למנהל שאני רוצה לעבוד אצלו?
10 בינואר 2024, 21:53
הודעות
SMS
עבודת נוער
WhatsApp
2 תשובות
כן זה לא מקצועי
א
אילניתאתבטחדוגמנית:))
כן
אנונימית
באותו הנושא:
כדאי לשלוח הודעה למנהל השני ולשאול עם להגיע ביום ראשון?
לגבי מקום עבודה שאני מעוניינת לעבוד בו- להתקשר למנהל או לשלוח הודעה?
איך עושים שרק מנהלים יוכלו לשלוח הודעות בקבוצת ווצאפ?
זה בסדר לשלוח למנהל הודעה בשעה כזו?
תעזרו לי לנסח הודעות התפטרות מהעבודה לשלוח למנהל
הגיוני לשלוח עכשיו הודעה למנהל שלי שאני לא אוכל להגיע מחר או עדיף בבוקר?
הודעה טובה לשלוח למנהל של המקום שאני מתנבדבת בו?
זה חצוף לשלוח עכשיו הודעה למנהל לשאול אם הוא מחפש עובדים?
סבבה לשלוח למנהל שלי הודעה כזאת או להתנסח אחרת?
זה בסדר לשלוח הודעה למנהל שלי עכשיו אם זה דחוף?
מחר אני עובדת ואני לא יודעת האיזו שעה מתחילים לעבוד כי אני חדשה לשלוח למנהל הודעה עכשיו? מאוחר אבל חייבת לדעת מתי לקום