5 תשובות
למה נזכרת עכשיו? מוציא אותך לא אחראית
עדיף שתשלחי אבל
ואם יתמזל מזלך יענה בבוקר מוקדם כבר שתקומי
שואל השאלה:
ענה לי באותה דקה ואמר "חחתחחתחח בידיוק סיימתי לעבוד לפני 10 דק " ואמר לי מתי. הכל טוב
אנונימית
אם יש מישני שעובד שם ויש לך מספר שלו עדיף לשאול אותו גם
כן מהר
כן שלחי