התחברות
הרשמה
הודעה טובה לשלוח למנהל של המקום שאני מתנבדבת בו?
היי
מחר יש את ההתנדבות אחהצ כרגיל?
6 באוגוסט 2022, 21:04
הודעות
2 תשובות
כן, בדיוק איך שרשמת
O
Overthink
כן אפשר
אוהבת לעזור
באותו הנושא:
איך עושים שרק מנהלים יוכלו לשלוח הודעות בקבוצת ווצאפ?
לגבי הודעת התפטרות למנהל איך לרשום לו הודעה מנומסת בלי לצאת עליו כזה ואני מתפטרת בגלל התנהלות לא טובה של המנהל שלי
אני רוצה לשלוח הודעה לזאת שמנהלת את המקום שאני מתנדבת בו, זה טוב?
זה חצוף לשלוח עכשיו הודעה למנהל לשאול אם הוא מחפש עובדים?
שומעיםם על הפנים לשלוח הודעה למנהל שלי שאני מרגישה לא טוב ולא אגיע כי אני מתה לישון עוד קצת או ללכת כמו גדולה לעבודה?
איזה הודעות אני יכולה לשלוח לחבר שלי במקום בוקר טוב/לילה טוב?
מתי זה בסדר לשלוח היום בערב הודעה למנהל?
הגיוני לשלוח עכשיו הודעה למנהל שלי שאני לא אוכל להגיע מחר או עדיף בבוקר?
מתי לשלוח למנהל שלי הודעה אם עובדת בשישי ואיך לנסח את ההודעה?
אתם יכולים לנסח לי הודעת התפטרות לשלוח למנהל?
היי אני רוצה לשלוח הודעה למנהל עבודה בווצאפ