תשובה אחת
תכתבי ביומן או בטלפון את המחשבות שלך
אין שום דבר רע עם זה שאת חושבת הרבה ומנתחת לדברים הכי קטנים, עבורי זה משהו מהמם וכל כך עמוק ומראה על אינטיליגנטיות ורגישות וחוכמה וזה ממש מהמם מצדי